The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

om luckorna mellan dessa

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Wed Nov 14, 2018 6:44 am    Post subject: om luckorna mellan dessa Reply with quote

En annan viktig punkt som f?rfattarna betonar ?r att deras ?mnen var mycket h?gt utbildade l?pare och att de d?rf?r "redan har mycket konsekvent l?pmekanik och olika typer av skor har liten inverkan p? deras l?pande g?ng". De indikerar att "det ?r m?jligt att mindre utbildade l?pare med mindre Nike Air VaporMax Womens konsekvent mekanik kan vara mer mottagliga f?r f?r?ndringar i l?pning n?r de anv?nder en minimalistisk sko. "Som alltid m?ste man ?verv?ga de ?mnen och f?rh?llanden som studerats vid till?mpningen av resultaten av en vetenskaplig studie och jag hade en g?ng ?terigen ?lskar att ta en titt Adidas NMD Womens p? individuell variation. F?rfattarna avslutar papperet med f?ljande slutsats, vilket jag tycker ?r en mycket fin sammanfattning av konsekvenserna av deras studie: "Sammanfattningsvis skiljer sig dynamiken i att springa ?ver marken medan barfota skiljer sig fr?n det att Nike Air Max 2017 Womens springa i en minimalistisk sko som har d?mpning och en f?rh?jd h?l. Idrottare och deras tr?nare borde inte f?rv?nta sig att omedelbart replikera barfota i en minimalistisk sko. K?rning av barfota orsakar mekaniska f?r?ndringar i vanligt skur med h?gt utbildad l?pare och det ?r i Nike Air Max Classic BW Femme grunden annorlunda ?n att det g?r att springa. ?kningen av arbetet vid ankeln m?ste ?verv?gas n?r man ?verg?r till barfota som f?r snabb en ?verg?ng kan ?verbelasta triceps surae-komplexet. Omv?nt kan minskningen av gemensamma ?gonblick och arbete som g?rs vid kn?et medan du bar barfota Nike Air Max 270 Femme ge potentiella f?rdelar f?r hanteringen av kn?sm?rta och skada. "En annan sp?nnande studie - intressant men faller lite om vad det skulle vara trevligt att se gjort f?r att reta ut f?rh?llandet mellan skor och l?pform. Det skulle vara trevligt att upprepa studien med ett Nike Air Max 90 Donne Rosa brett sortiment av skorstyp - i synnerhet n?gra ?kta minimalshoeslikeVivobarefoot / Vibrams / Bare-X 180's.Allowing l?pningen att springa i n?gra minuter i ett visst skoskondition i n?gra minuter innan testningen ?r l?mplig f?r en korttidsstudie men det ?r de l?ngsiktiga anpassningarna Nike Air Max 270 Hombre som ?r de viktigaste skillnaderna som vi borde vara intresserade av. En annan aspekt som jag skulle vilja se ?r hur individer svarar p? olika stimulanser. Det k?nns snarare att vi f?r massor av sm? bitar av sticks?get fr?n olika studier och vi kan anv?nda dessa en viss m?ngd om luckorna mellan dessa sticks?gstycken, men det ?r s? frustrerande att sticks?gstyckena ?r lite f?r felformade f?r att enkelt passa dem ihop till en enda ?vertygande picture.I talade med Vicenzino (en av medf?rfattaren) om den h?r studien f?r n?gra m?nader sedan p? Nike Air Max 90 Womens v?rldskongressens kongress IFOMPT ... och han hade p? sig Vfingers Jag h?ller helt med din kommentar. De tre viktigaste punkterna i denna studie ?r f?r mig: 1. Den befolkning som anv?nds (som du f?rklarar). 2. De skor de anv?nde ?r inte s? minimalistiska (TRC-betyg 67% och 66%). 3. Det Nike Air Max 95 Hombre enskilda svaret (som vi vet inte h?r): n?gra av mina patientl?pare ?ndrar sin biomekanik med minimalistiska skor (TRC-betyg 60%) ... vissa g?r inte med ultra minimalistiska skor som VFingers (TRC-betyg 90%) ... anledningen till att vi personifierade v?rt recept.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group