The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

modtagelse af et andet par

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Mon Nov 26, 2018 6:13 am    Post subject: modtagelse af et andet par Reply with quote

L?bere er lidenskabelige mennesker. S? Brooks er s?rlig forsigtig, n?r du ?ndrer nogle af vores produkter eller oph?rer med en bestemt skomodel eller et stykke t?j. Da vi annoncerede tidligere i ?r, at Brooks oph?rte lanceringen, forventede vi nogle tilbagemeldinger fra l?bere. Hvad vi modtog var hundreder af breve, e-mails, Balenciaga Triple S Womens Facebook-sideindl?g og tweets fra fans af den elskede neutrale sko. N?, du tweeted #SavetheLaunch, blogget om din k?rlighed til skoen, og vi Nike Air Huarache Hombrelyttede. Efter at have modtaget dine anmodninger har Brooks besluttet at annullere planer om at stoppe med at producere Launch. Jeg var lidt overrasket over at se mit ansigt p? en 2-?rig Tweet i posten (kudos til Brooks for at grave det op!), Men hvis Jeg spillede endda en lille rolle i at genoprette lanceringen, jeg vil betragte det som en offentlig Nike Air Max 90 Donne Rosa service til det l?bende samfund. Hvert ?r omkring denne tid har min kone og jeg den samme diskussion. Det er en uge eller s? fra jul og hun sp?rger mig hvad jeg vil have "Santa" for at bringe mig p? den store dag. Hun venter p? hendes frustration, at alt jeg kan lide er at k?re gear og dyre elektroniske enheder (hun har f?et mig fast) og fort?ller mig, at hun aldrig kan komme med noget for at f? mig, fordi "Du k?ber bare alt selv!" (Skyldig som ladet) . Mit svar er normalt, at jeg ikke Nike Air Max 270 Femme har brug for noget (sandt), men som vi alle ved, besvares der ingen steder i denne form for diskussion. Jeg er sikker p?, at mange af jer kan forholde sig, m?ske har mange af jer faktisk v?ret involveret i den samme samtale inden for de sidste par uger. Lige ansigt virkelighed - Hvis du l?ser dette indl?g, er du enten en l?ber eller er forbundet p? Nike Air Max Classic BW Donne en eller anden m?de til en (min kondolence). Desuden er du enten blevet spurgt af en elskede, hvad du vil have til din F?dselsdag / Jul / Hanukkah Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer mv., Eller du s?ger at f? den perfekte overraskelse noget for l?beren i dit liv. I stedet for at g?re, hvad de fleste k?rende hjemmesider g?r for gaveindl?g denne gang p? ?ret (en liste over specifikke ting, der m?ske eller ikke er af interesse), vil jeg tage en anden taktik og lade dig ind i en runneres sind. Mit sind. Min forstyrrede, l?bende Nike Air Vapormax Femme besat mind. Jeg vil fort?lle dig, hvad jeg som l?ber ?nsker til jul (velkommen til at erstatte din yndlingsferie eller lejlighed her). Lad os starte med det mest grundl?ggende sp?rgsm?l. Vil jeg k?re gear til jul? Svar: ja! En emphatic ja! Men her er sagen - jeg er meget kr?sen. Nogle ting er sikre k?ber, andre er ikke. Lad os g? igennem nogle Balenciaga Triple S Homme muligheder. Selvom jeg har omkring en milliard par l?besko, ville modtagelse af et andet par under tr?et om julemorgen v?re en kilde til stor gl?de.Nike Air Max 1 Womens Jeg vil nok s?tte dem om morgenen, l?be et par omgange op og ned ad gaden for at teste dem ud (hej skat, se hvor hurtigt jeg kan l?be i disse nye sko!) Og hold dem p? mine f?dder for resten af dagen (herunder n?r jeg er tuckered ud og snoozing p? sofaen mens b?rnene hopper p? mit hoved). Medmindre din l?ber er en hengiven barfod, vil sko altid Nike Air Max 90 Femme blive v?rdsat. Altid.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group