The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

toppalternativ bland noll dropp

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Mon Dec 03, 2018 6:43 am    Post subject: toppalternativ bland noll dropp Reply with quote

Stora r?ntgenstr?lar, titta noggrant och du kan se att det inte bara ?r t?rna som befinner sig i ett annat l?ge men mellanrummen mellan benen ?r www.ronbell.co.uk komprimerade / fr?nvarande i den smala skon. Detta kan inneb?ra att samlingen sj?lv ?r komprimerad, eller kanske bara att benen lutas lite i den pressade foten. En annan observation ?r att ?ven med Altra t?nbenen inte ?r perfekt inriktad kan det vara att ?ven Altras ?r inte tillr?ckligt breda eller att foten fortfarande ?r n?got deformerad fr?n historien eller har f?r smala skor. F?r min egen fothistoria har jag alltid haft relativt breda f?tter, men upptagen med t?tt passande skor. Dessa dagar Nike Air Max 90 Donne kan jag helt enkelt inte tolerera n?gon f?rtr?ngning eller b?ge, min gissning ?r delvis psykologisk genom www.anbilazio.it att jag har l?rt mig att det inte ?r h?lsosamt f?r f?tterna, men jag ?r ocks? s?ker p? att min fot har ?kat och nervsystemet nu anpassas b?ttre till l?s signaler fr?n mina f?tter. K?rleksfullt ?r jag borta f?r att g? barfota p? oj?mn eller kall mark mer ?n vad jag brukade s? de neurologiska anpassningarna ?r inte alla enda - mina f?tter ?r k?nsligare men ocks? mer robusta och accepterande. F?r det g?ngna ?ret har jag varit i regelbunden kontakt med Kurt Stockbridge och David Raysse, k?rnan i det relativt nya prestationsledande laget p? Skechers. Fr?n och med den ursprungliga Go Run har jag nu testat och har gett direkt feedback till Kurt och David p? minst 6-7 skor som antingen har n?tt marknaden eller ?r fortfarande i www.amolan.es utveckling. Processen har varit b?de pedagogisk och otroligt kul - jag hade tidigare mycket lite kunskap om hur Adidas ZX 750 Mens designprocessen fungerar och det ?r en kick att ge en r?dgivning p? en sko och f? ett par den f?ljande veckan med dina f?reslagna f?r?ndringar inf?rlivade .Skechers-Go-Bionic3En av de saker som har imponerat mig mest om det tillv?gag?ngss?tt som Kurt och David har tagit ?r att de har s?kt ut r?d fr?n l?pare direkt och har tagit ett antal av oss som en viktig ?terkopplingsgrupp. Deras m?l ?r att g?ra tekniska prestanda skor f?r l?pare, och att f? en t?lamod i prestanda l?pande marknaden. Detta har f?rst?s varit en utmaning med tanke p? Skechers rykte att g?ra mestadels avslappnade, mode och barnskor (f?r att inte tala om Shape-Ups!). Men de har f?tt mycket sj?lvst?ndighet att g?ra vad de tycker ?r r?tt och enligt min Nike Air Vapormax Mujer mening g?r de till en mycket stark start. GoBionic ?r till exempel ett toppalternativ bland noll droppe, vadderade skor, och GoRun 2 ?r en v?ldigt solid f?rb?ttring j?mf?rt med original GoRun. Jag spenderade mycket tid i GRTs Adidas Falcon Mens iterationer under f?rra sommaren och kommer f?rhoppningsvis att f? en ?versyn snart, liksom en diskussion om de olika iterationer som producerades och hur saker f?r?ndrades. Jag k?r nu ocks? i sp?rversionen av GoBioinic, och det kan vara den b?sta skoen som de har producerat hittills. En kommersiell version av Meb Keflezghis olympiska maratonskon borde ocks? vara ute n?sta ?r. Om en m?nad sedan f?reslog min kompis Thomas Neuberger p? Believe in the Run idén om att samarbeta i en intervju med Kurt och David (och med samarbete menar jag att Thomas gjorde det mesta av arbetet). Thomas skrev upp en massa fr?gor, Nike Air Max 2017 Femme jag tillade n?gra av mina egna, och han har nu lagt upp hela intervjun p? sin blogg.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group