The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

een rijbewijs e

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Thu Jan 17, 2019 6:21 am    Post subject: een rijbewijs e Reply with quote

"In het Westen zetten we kinderen in schoenen voordat ze kunnen lopen. Wat leren we hen? We leren ze dat de grond gevaarlijk is, dat ze ertegen beschermd moeten worden. Maar Keniaanse kinderen kunnen de grond voelen, zodat ze er een betere relatie mee hebben. Ze leren hun voet voorzichtig te plaatsen als ze rennen, zodat ze zichzelf geen pijn doen. Ze leren zachtjes, lichtjes te landen, over de aarde te zweven in plaats van te beuken. "Colm beschrijft vervolgens hoe hij met de Kenianen werkt op vorm, maar ik wil hier niet alle goede dingen weggeven, jij" Ik zal het boek moeten lezen. Ik merk echter op dat Finn heeft opgemerkt dat alle volwassen Keniaanse hardlopers schoenen dragen, het zijn gewoon de kinderen die de neiging hebben om blootsvoets te gaan. "Het is interessant om op te merken dat de hardlopers hier nog Nike Air Max 270 Womens steeds gewond raken, ondanks hun blootvoets opvoeding, maar de soorten verwondingen die ze hebben. krijgen is anders. 'Ik zie niet veel impactverwondingen,' vertelt de fysiotherapeut in Lornah's kamp me op een dag. Dit Nike Air Vapormax Donne zijn veelvoorkomende verwondingen in het Westen en zijn meestal de meest ernstige en slopende; dingen zoals runner's knee, shin splints, plantaire fasciitis en stressfracturen. In mijn tijd in Kenia heb ik geen enkele atleet ontmoet die aan een van deze problemen leed. Als iemand gewond raakt, is het altijd iets minder ernstig, zoals een strakke hamstring of een getrokken kalf. Of een gehakt been. "Running With the Kenyan's staat vol met interessante passages zoals deze, en als je deze onderwerpen interessant vindt, zul je echt genieten van dit boek. Het is de top van lopende boeken die ik heb gelezen, en ik raad je Adidas Ultra Boost Mens ten zeerste aan om een ??exemplaar op te halen. Soms krijg ik de kans om een ??eenvoudig product te proberen dat een zeer specifieke behoefte vult en het werk zeer goed doet. Dat is het geval met het HB Tune iPhone / Adidas Falcon Damskie iPod-tasje in de hand (openbaarmaking: dit product was een mediamonster dat gratis door de fabrikant werd geleverd) .Ik loop over het algemeen niet met mijn iPhone (tenzij ik mijn Garmin vergeet), maar de laatste tijd Ik heb een paar hardloop-apps uitgeprobeerd voor beoordelingen waar ik aan werk en ik realiseer me dat ik niet alleen een hekel heb aan het dragen van mijn iPhone aan mijn arm, het is ook erg moeilijk om een ??iPhone te zien en te manipuleren die niet in de hand gehouden. Ik ben al lang fan van draagbare waterflessen, dus het idee om mijn telefoon in de hand te houden tijdens het rennen leek me geen goed idee, Nike Air Max 90 Femme maar dit doen zonder iets om het op zijn plaats te houden, was altijd een probleem. HB Tune iPhone-hoesjeDe HB Tune-hoes is in feite een hoes met een goed ontworpen riempje dat zich om uw duim en over uw handrug Nike Air Span 2 Herren wikkelt. Het beveiligt de iPhone erg goed, en terwijl ik bezig ben hoef ik niet echt mijn vingers om de telefoon te wikkelen - het comfort is uitstekend. Het zakje is groot genoeg om plaats te bieden aan een creditcard, een rijbewijs en een paar dollarbiljetten achter de telefoon (ik weet dit omdat ik het heb moeten gebruiken terwijl ik naar huis rende nadat ik mijn auto had afgezet bij de dealer). de behuizing is flexibel en stelt je in staat om het touchscreen op de telefoon te manipuleren, hoewel het niet erg nauwsluitend is, dus dit is even wennen. Dat gezegd hebbende, is het over het algemeen niet zo dat ik Angry Birds Nike Air Max 270 Womens probeer te spelen terwijl ik hardloop, dus het doet het prima. Al met al is de HB Tune-handheld een handige kleine tool die ik zeer aan te bevelen. Geen fratsen, doet gewoon de klus waarvoor het ontworpen was en het Adidas Superstar Mens doet het goed.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group