The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

maar ik ga

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Thu Jan 24, 2019 9:53 am    Post subject: maar ik ga Reply with quote

Ongeveer 16 maanden geleden ontving ik een e-mail van Nike Air Max 2017 Donne een man genaamd Bill Katovsky met de vraag of ik interesse had in het schrijven van een boek. Ik kende hem toen nog niet, maar ik had op zijn minst nagedacht over het idee iets meer te schrijven dan over een andere blogpost. We spraken een paar keer aan de telefoon en ontdekten dat we een wederzijds belang hadden bij het schrijven over hardlopen en bewegen (hij richtte Tri-Athlete Magazine vele jaren geleden op, co-auteur van een boek met de titel 'Bike for Life' en meer recentelijk auteur een boek getiteld "Return to Fitness: terug in vorm komen na letsel, ziekte of langdurige inactiviteit." Bill is ook mede-oprichter en redacteur van de Natural Running Center-website. Bills eerste idee was dat ik het boek zou schrijven en hij zou dienen als redacteur en agent (wat hij heeft gedaan voor verschillende boeken van Phil Maffetone), Nike Air Max 95 Femme> maar in onze gesprekken kwamen we met een concept dat meer zou zijn dan ik aankon mijn eigen gegeven tijdsbeperkingen verbonden aan mijn dagbaan en vader zijn van drie kleine kinderen. Nike Air Vapormax Donne Dus hebben we afgesproken om een ??boek samen te schrijven en de onderwerpen op te splitsen waarop we wilden reageren. Na een soms slopend proces (zoals ik elke boekschrijfervaring kan horen), hebben Bill en ik ons ??boek vorige maand eindelijk afgemaakt (wat een marathonbewerkingssessie inhield terwijl ik op vakantie was met mijn gezin in Disney World!). product van onze inspanningen is een boek getiteld Tread Lightly: Form, Footwear and the Quest for Injury-Free Running. De inhoud zal geen verrassing zijn voor lezers van deze blog (of Bill's Zero Drop blog). We baseren ons in feite op de vraag waarom moderne lopers zo vaak gewond raken. We pretenderen Nike Air Max TN Donne geen antwoord te geven dat hardloopblessures zal "genezen", maar we nemen wel naar onze mening een tamelijk uitgebalanceerde kijk op het onderwerp met betrekking tot vorm, Nike Air Max 95 Damen schoeisel en voedsel (en nog veel meer). Dit is geen blootsvoets boek (verre van dat!), Of zelfs een minimalistisch boek. Het is eerder een boek dat probeert te kijken naar hoe moderne mensen verschillen van onze actieve voorouders, wat zowel de geschiedenis als de moderne wetenschap ons vertellen over vorm, schoeisel en verwondingen, en hoe deze kennis kan worden toegepast om je kansen om gewond te raken te verkleinen . Veel van de vragen die we behandelen hebben nog steeds onvolledige antwoorden, maar onze hoop is dat ons schrijven voortdurende gedachten, onderzoek, experimenten en discussies zal stimuleren. Over de komende weken zul je meer over dit boek horen, Nike Air Max 90 Womens en ik zal waarschijnlijk een paar plaatsen posten fragmenten die leiden naar de offici?le releasedatum (1 juni volgens Amazon, maar kan een paar weken eerder zijn als het Adidas Ultra Boost Mens huidige schema in de wachtrij staat. Als u ge?nteresseerd bent in het vooraf bestellen van een exemplaar van Tread Lightly, kunt u dit doen op Amazon.com Ik heb geen offici?le bevestiging dat een Kindle-versie wordt uitgebracht, maar ik ga ervan uit dat dit zal gebeuren (ik lees tegenwoordig de meeste boeken op de Kindle-app op de Iphone, dus ik ben van plan er naar te streven). Ik help je graag verder, je kunt naar de Amazon-pagina gaan voor Tread Lightly en klikken op de link 'Vertel de uitgever: ik wil dit boek lezen op de Kindle' net onder de omslagfoto.
Bedankt aan iedereen die deze blog heeft gelezen en je de afgelopen jaren je steun heeft aangeboden - ik Nike Epic React Flyknit Donne heb veel te danken aan het denkproces dat heeft geleid tot de evolutie van het boek in discussies die ik hier heb gehad!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group