The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

var det forfodsstrik eller m

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Tue Jan 29, 2019 8:11 am    Post subject: var det forfodsstrik eller m Reply with quote

Efter Nike Air Max 1 Dames seks ugers tr?ningsperiode Nike Air VaporMax Hombre gik emnerne igennem et gentaget batteri af test for at bestemme effekten af ???ndringen i l?bende gang. Mere interessant var forskerne ogs? mindst et ?rs opf?lgning med hver patient for at afg?re, om interventionen havde varig succes. Her er hvad de fandt: Resultaterne af denne unders?gelse er sl?ende, idet de Adidas Arkyn Damen er s? ensartede positive, hvilket noget overvinder begr?nsningen af ??en lille pr?vest?rrelse og mangel p? en kontrolgruppe. For en tilstand, der typisk kr?ver kirurgisk indgriben, at have ti personer, der var kandidater til kirurgisk indgreb, undg?r kirurgi og vender tilbage til normale aktivitetsniveauer som f?lge af at ?ndre gangen er et meget opmuntrende resultat. Faktisk var alle undtagen en af ??de ti individer i stand til at fuldf?re hele 5 km-testen med n?sten ingen smerte efter seks ugers interventionsperiode, og opf?lgning efter et ?r viste, at eventuelle ?ndringer, der fandt sted under interventionen, blev bevaret l?nge -semester. Jeg er altid t?vende med at kalde noget som en "kur", men det er sv?rt at argumentere med Nike Epic React Flyknit Femme disse resultater. Styrken af ??disse resultater tyder p?, at gangmodifikation kan blive en f?rstebehandling i forvaltningen af ??forreste rums syndrom og foresl?r at kirurgi beh?ver ikke at v?re den sk?bne, som liderne af denne smertefulde tilstand Nike Air Max Classic BW Femme m? bukke under. Det er ogs? opmuntrende, at disse patienter ikke synes at have oplevet negative resultater fra gangmodifikationen - at ?ndre fodstrejke og andre aspekter af Nike Air Max 90 Femme skridt kan have utilsigtede konsekvenser, og det er vigtigt at holde dette i tankerne, n?r man anvender en intervention som denne. For eksempel viste en anden unders?gelse, der s? p? virkningerne af fremspring (ved hj?lp af POSE-teknik) ?get effektabsorption og excentrisk arbejde ved anklen i POSE-l?bere, men unders?gelsen fastslog, at l?bere ikke lader h?len r?re jorden (n?sten alle l?bere jeg har observeret lad h?len r?re ned efter den f?rste forfodskontakt). I betragtning af den blanding af metoder, der anvendes i den nuv?rende unders?gelse (kadence uddannelse, POSE ?velser, barfodet l?b), er det sv?rt at vide pr?cis, hvad de resulterende form?ndringer lignede. Ikke desto mindre vil vi ikke simpelthen handelskammer Nike Air Max 2017 Donnesyndrom for Achilles tendinopati eller en metatarsal stressbrud, og det er opmuntrende at dette ikke synes at v?re sket.Nike Air Max 97 Femme En af grundene til, at denne unders?gelse er s? gl?deligt, er, at det viser, at anvendelsen af ??biomekanisk kendskab til den l?bende gang til en bestemt skade kan f?re til en lovende ny terapeutisk indgriben. Vi ved, at h?l sl?ende ?ger trykket i det forreste rum og virker sandsynligvis tibialis anterior h?rdere i forhold til forfod sl?ende. S?ledes er det logisk fornuft, at undg? en h?lstrejke kan reducere symptomer forbundet med CECS og muligvis "helbrede" tilstanden - det ser ud til, at dette er pr?cis, hvad der skete. Det, vi ikke helt sikkert ved, er, om en lignende intervention kan fungere for andre forhold, hvor forbindelsen mellem biomekanik og patologi er mindre klar. Vi ved heller ikke helt sikkert, hvilket aspekt af l?beskiftet er ansvarligt for Adidas Ultra Boost Damen disse positive resultater - var det forfodsstrik eller m?ske den reducerede Adidas NMD Damskie stridl?ngde eller ?get kadence, som havde den st?rste effekt. Forh?bentlig vil fremtidige studier fors?ge at retf?rdigg?re dette fra hinanden. Til sidst vil jeg bem?rke, at jeg for nogle m?neder siden lyttede til et interview med Dr. Andrew Franklyn-Miller i British Journal of Sports Medicine. behandling af rums syndrom, s? vi kan virkelig v?re p? noget her. Jeg havde lidt akilles smerte, da jeg f?rst overgik, og lejlighedsvis stadig f? en lille smule. Det, der synes at afhj?lpe dette, er at suge mine f?dder i koldt vand efter en l?b. Skal ikke v?re iset - faktisk, hvis det er for koldt, synes det at mindske effektiviteten. Endelig fokusere p? at slappe af dine f?dder og ben, mens du l?ber. Jeg tror at fors?ge at ?ndre porten, s? du kan b?re sp?ndinger i dine f?dder og ben, hvilket forstyrrer den korrekte funktion og genopretning.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group