The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

g deler Alex nogle

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Thu Mar 21, 2019 8:28 am    Post subject: g deler Alex nogle Reply with quote

virkelig st?rk diskussion om noget, der synes at v?re nok at f? d?kning. Jeg har en tendens til at v?re enig med Paul over denne h?jde / lem l?ngde spiller en stor rolle for at bestemme den mest optimale kadence for hver enkelt person. Jeg har ogs? gjort nogle improviserede eksperimenter, mens jeg k?rer Nike Air Max Command Womens flere l?b, herunder et par halvmaratoner. Jeg ville k?re bag forskellige mennesker og fors?ge at matche deres kadence, mens vi l?b i samme tempo. De Nike Air Max 90 Essential Womens kortere individer havde en tendens til at f? hurtigere benoms?tning, mens de h?jere (som mig p? 6'4) havde Nike Air Max Classic BW Femme langsommere cadences. Igen, meget ikke-videnskabelig, men stadig uddannelsesm?ssigt for mig. Glemme hvad der er ideelt (nogle regner med stride sats mere stride l?ngden og omvendt) Jeg synes det vigtige at bem?rke er det simple, at det synes jo hurtigere vi alle g?r hurtigere oms?tningen, s? det er godt at arbejde p? en mange forskellige hastigheder fra let ned til race tempo. Ofte foreg?r vores tr?ning for langsomt og derefter for hurtigt, ikke meget imellem. Nu glemmer jeg enhver fysiologi, som jeg elsker at l?se og l?re om, og t?nker p? at l?be som en rytme?velse, som en dans, er Nike Roshe Run Femme en simpel m?de at nedbryde. Du kan ikke komme til forestillingen uden at arbejde trinene ind imellem og tilf?je mere moderat tempo tr?ning kan g?re overgangen til et hurtigere trin meget mere komfortabelt. Dette indl?g bekr?ftede min t?nkning om Nike Air Max TN Mujer tr?ningstrin og hvordan jeg forklarer dem for mine atleter - sammenligne k?rer til andre ting, de g?r, arbejder p? et hopskud, spiller et instrument eller l?rer en dans, hvor de virkelig tr?ner p? forskellige tempos for at f? det nede. Jeg tr?ner b?rn, s? jeg fors?ger altid at finde m?der, der g?r det lettere for dem at forst?, og ogs? for min egen tr?ning. Jeg ser nogle tr?nere, der l?rer dem at k?re 15 trin (pr. Ben) hvert 10. sekund, og for mig virker det tvunget, is?r for dem, der ikke er 180 for det tempo - k?rer n?ste andre med forskellige evner. S? jeg siger hvem bekymrer sig, eh, jeg er for nysgerrig ... hvad med, stress ikke om, hvad (best / elite) stride sats er! Bare ved at det er anderledes, jo hurtigere eller langsommere g?r vi s? mange forskellige hastigheder, g?r ?velser, plyoer og bakker for at forbedre muskelsp?ndinger Nike M2K Tekno Womens og styrke for at muligvis forbedre skridtl?ngde og jord kontakt tid. Uden selv bevidst fors?ger at dreje benene hurtigere, vil de g?re det alene efter tilpasning fra en varieret l?b og styrketr?ning. Undervejs f?ler du dig godt at k?re langsomt, mellemlangt og hurtigt, fordi du genkender, hvordan de er forbundet, og st?tter m?let om at k?re i X-tempo. Har du nogen videooptagelser fra fortiden, som du kunne se p?? Jeg ville ogs? v?re interesseret i din jordkontakt / tid i luften, og den afstand du landede foran midten af ??massen. Fra videooptagelser kan du muligvis genvinde nogle af disse oplysninger og have en bash ved at estimere hastigheden, da dette giver dig et enkelt datapunkt, hvor du kan sammenligne dine seneste resultater. Mens jeg var ude p? en cyklus, var jeg opm?rksom p? emnet kadence, tid af holdning, tid i luften, G Nike Air Max Classic BW indl?ser det skete for mig, at vi m?ske kunne bruge accelerometeret i vores moderne telefoner til at estimere alt dette. N?r i luften er vores G-belastning nul, og i holdning vil den v?re ikke-nul, s? fra denne kan du beregne tiden luft og holdning lige ud. Kurven for G-belastningen p? stillingen vil v?re interessant, mens den ikke korrelerer direkte med den af ??vertikale GRF, vil den ikke v?re langt v?k. I l?bet af den sidste uge har et par indl?g poppet op p? blogs, som jeg hyppige med hensyn til emnet at k?re cadence / stride rate. For det f?rste satte Alex Hutchinson i Sweat Science en post med titlen "Problemet med 180 trin pr. Minut: nogle personlige data". I hans indl?g deler Alex nogle personlige data om kadence og understreger, at det ofte gentagne ideal p? 180 trin pr. Minut g?r ingen mening, da kadence ?ndres med l?bende Nike Air Max 97 Femme hastighed (og jeg er enig). Han konkluderer med at sige f?lgende: "Selvf?lgelig betyder det ikke, at jeg ikke tror, ??at stride sats er vigtig. Jeg er helt enig med dem, der tyder p?, at overstridende sandsynligvis er det mest udbredte og let adresserede Nike Air Max Classic BW Womens problem blandt rekreative l?bere. Men i stedet for at str?be efter en magisk 180 t?rskel, er jeg enig med Wisconsinforsker Bryan Heiderscheit, hvis unders?gelser tyder p?, at stigningen i din kadence med 5-10% (hvis du har mistanke om at du kan v?re overstridende) er vejen at g?. "
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group