The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Breng wat tijd om naar

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Tue Mar 26, 2019 7:44 am    Post subject: Breng wat tijd om naar Reply with quote

Sindsdien lopen met mijn vrienden Mark Cucuzzella en Blaise Dubois in Colorado een paar weken geleden, heb ik het geven van een ander gaan op een beetje op blote voeten lopen. Mark is nu het runnen van een solide percentage van zijn wekelijkse zijn mijl volledig blote voeten (zie video hieronder ), terwijl Blaise is een aanvulling op zijn reguliere training met kleine hoeveelheden barefooting hier en there.Like het grootste deel van wat ik doe als het gaat om het lopen, mijn belangrijkste reden om te proberen een beetje meer barefooting is gewoon om te zien wat er gebeurt - nog een ander van mijn kleine Ik hou ervan mijn grenzen te verleggen en te zien wat mijn lichaam kan doen, en eerlijk gezegd heb ik genoten Nike M2k Tekno Homme van het kleine beetje dat ik tot nu toe heb gedaan. Toen ik in Colorado was, liep ik een kilometer volledig blote voeten op het Boulder Canyon trail, en het voelde geweldig. mijn voeten behandeld het prima, met uitzondering van de kleine blaren die begon te vormen op de zachte huid aan de basis van mijn grote teen. Sinds zijn terugkeer, heb ik bleef tot het einde Draait een paar keer per week met ab hij blootsvoets wandelen of hardlopen, altijd op asfalt trottoirs. Gisteren liep ik in Vivobarefoot Neos voor een vijf miler, en ongeveer een mijl in de aanloop van de binnenzool aan de rechterkant begon te kneden onder mijn grote teen, en over de Het irriteerde de huid net achter de rand van mijn grote teen. Ik stopte ongeveer anderhalve kilometer van huis en dacht dat ik de rest van de weg blootsvoets zou gaan. binnenzool wrijven had wat schade op dezelfde plek als waar ik de (genezen) blister in Colorado had ontwikkeld gedaan (zie tweede foto hieronder) .Anyway, blaren zijn een onderdeel van acclimatiseren op blote voeten te lopen (net zoals ze waren toen ik begon te lopen hoog kilometerstand in de schoenen - !. ik heb de eelt op de binnenkant van de bal van mijn voeten om te laten zien) in grote lijnen, heb mijn voeten geweldig gedaan, en de enige blaren van enig belang die ik heb ontwikkeld waren op deze plek op Elke grote teen. Ik ben in de zomer meestal thuis blote voeten, dus mijn zolen lijken vrij goed worden aangepast aan de staat Dit kreeg me aan het denken -.? afgezien van de voor de hand liggende punt dat ik liep zonder schoenen op asfalt, waarom heb ik blaren in deze bijzondere locatie tijdens mijn runs Mijn nieuwsgierigheid als een Nike Air Max 95 Womens anatomie prof Nike Air Max 270 Femme met een interesse in het uitvoeren van de mechanica piqued.A was enkele weken geleden postte ik een link naar een artikel van Jay Dicharry van de UVA Speed ??Lab waar hij factoren die belangrijk zijn voor het maken van een veilige overgang naar blote voeten of minimalistische running zijn besproken. een van die was het de mogelijkheid om de flexor hallucis brevis sluiten tijdens standfase van het lopen (zie foto links) Hier is wat Jay schreef hierover :. belangrijke factor die de mens onderscheidt van primaten is onze mediale longitudinale boog deze boog is actief gestabiliseerd door de flexor. hallucis brevis (FHB). terwijl je, proberen om de grote teen (1ste MTP) in de grond (plantairflexie) rijden er lichtjes verheffen (dorsaalflexie) de kleinere tenen. Maak de enkel in o zeker niet te rollen r out. Deze test maakt Nike Air Max 97 Womens screening van www.marialonso.es spieren in de voet die de boog te stabiliseren. De FHB gemakkelijk van de longus (FHL), aangezien de FHL kruist een gewricht in de grote teen (1 IP verbinding), wat resulteert in grote teen curling. Breng wat tijd om naar je voet te leren kennen. Streef ernaar de grote teen naar beneden rijden, terwijl het opheffen van de kleine tenen (zonder krullen van de grote teen!), en til de grote teen tijdens het rijden de kleine tenen naar beneden. het is de beste manier Het is je voet - controleer het! Als je dit kunt doen, is dit een teken dat je de achterste voet stabiel op de voorvoet kunt houden wanneer het lichaam de grootste hoeveelheid pronatie ziet (dat is net iets na midstance en na de hiel is off van de grond door de manier waarop. midstance is wanneer krachten het grootst zijn in de hele lichaam- ongeveer 2.5x Nike Air Max 90 Dames van uw lichaamsgewicht. Nike Air Max Classic BW Womens je moet de interne kracht om te kunnen reageren op deze krachten Om de dingen op één lijn te houden.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group