The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

, men inte det b

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Fri Nov 16, 2018 6:46 am    Post subject: , men inte det b Reply with quote

Tv?rtom ?r Pure Drift en Nike Air Huarache Womens n?stan perfekt modell n?r det g?ller anatomisk design. Den kr?kta framdelen av skon passar min fot perfekt och bekv?mt och m?jligg?r naturlig r?relse. Inget problem h?r med sn?rningssystemet, och i skoen ing?r ?ven Navband p? Nike Air Max 90 Homme andra PureProject-skor som ska hj?lpa skorna att "passa alla f?tter". Ingen riktig b?tst?d i driften heller, men det finns n?gon form av en fast punkt under b?gen som ?r mycket mindre irriterande ?n den bukkontur som finns i Pure Connect. Hj?lb?garen ?r b?jd och f?rst?rkt men ger inte lika mycket st?d som Levitas h?lkopp. N?r du st?r stilla eller g?r, blir komfort och passform detsamma med eller utan innersulan. S? perfekt som allt detta kan dyka upp finns det dock en Nike Air VaporMax Hombre m?jlig fr?ga med en stor?sfj?der, som i b?rjan fann en odditet f?r en minimalistisk, noll droppsko. Enligt min mening ?r alla tre av dessa skor skr?ddarsydda f?r v?gk?rning endast eller m?jligen f?r mycket torra och plana stigar. Och jag betonar "torr." Regn ?r fienden av dessa tre skor p? grund av deras ?ppna mesh?verdelar - dina f?tter blir v?ta. En v?t v?g ?r tillr?ckligt f?r att omvandla ren drift till en simbass?ng f?r dina f?tter. Den rena driften ?r inte en bra noll droppsko, men det ?r en ganska intressant 4 mm droppsko. Det handlar inte om st?d eller Nike Air Max 270 Hombre komfort, som jag k?nner mig lika med eller utan innersulan. Det beror inte heller p? de konstiga ljuden (plastsp?r) som kunde h?ras n?r de k?rde utan insoles. Snarare beror det p? att kontakten med marken ?r mycket sv?r under mittfoten utan innersulan medan den ?r mycket j?mnare med innersulan. N?r det finns liten ?terkoppling Nike Air Max 90 Mujer fr?n marken p? grund av tjockleken och fastheten i sulan anser jag att skon Nike Air Vapormax Donne ?tminstone skulle ge lite d?mpning, vilket inte ?r fallet f?r ren drift. Zero-drop speed work training (400/800 meter) var en skr?mmande upplevelse.
Med 4 mm innersula ?r Pure Drift en b?ttre sko, skr?ddarsydd f?r l?nga och enkla k?rningar. Jag blev inte irriterad s? mycket vid t?nkv?llen och k?nde sig bekv?m ?ven efter mer ?n 25 km. Jag har h?rt att vissa granskare inte tyckte om dubbelt?b?jningen - jag uppskattade det, det ger mer stabilitet under framdrivningsfasen. Jag m?ste bek?nna att jag verkligen inte tyckte om Pure Connect, som jag hittade f?r smal, f?r stel och som jag k?nde hade f?r mycket b?gst?d. "4 mm" ren drift korrigerar alla dessa defekter och ?r en fin cool minimalistisk sko, men inte det b?sta valet f?r prestanda (dvs hastighetsarbete, racing). Jag undrar Nike Air Max 95 Homme fortfarande varf?r skon k?nns Nike Air Vapormax Femme s? d?lig n?r du tar bort innersulan f?r att k?ra den noll-droppe. F?rfodringens kudde kan beh?va vara lite mjukare. I motsats till driften ?r b?da Mizuno Evo-skor enorma nollfallskor (med undantag f?r sn?rningsproblemen). F?rdjupningen av b?da skorna ?r mjuk och flexibel f?r att ge en fin och j?mn kontakt med marken, vilket g?r dem v?ldigt bekv?ma att anv?nda ?ven under l?nga k?rningar. De som ?r vana vid Wave-d?mpningstekniken kommer inte att bli besvikna, b?da skorna delar en liten Wave-platta under framfoten som filtrerar lite av slagkrafterna och ger tillbaka energi under framdrivningsfasen. Det ?r allt f?r de delade funktionerna eftersom dessa skor ?r s? olika fr?n varandra!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group