The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

midtfoden og har en meget

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Mon Dec 10, 2018 6:41 am    Post subject: midtfoden og har en meget Reply with quote

Jeg m? Adidas Deerupt Damskie indr?mme, at jeg i det seneste har v?ret meget imponeret over Inov-8Nike Air Max 2017 Mujer . Hidtil har jeg kun gennemg?et et af deres sko (Road-X 233), men jeg ejer nu 4 yderligere par Inov-8'er - F-Lite 195, Bare-X Lite 150, Trailroc 135 og Bare-X 180 (de fleste k?bt med stejl rabat via The Clymb). Af de n?vnte sko har jeg brugt mest tid i Bare-X 180, og det er helt ?rligt en f?nomenal sko til alle, der leder efter en ikke-Fivefingers, minimalt polstret sko. Lige har jeg ikke k?rt alt som ofte i minimalt polstret fodt?j (jeg har en tendens til at foretr?kke en lille m?ngde pude under f?dder), men jeg finder stadig v?rdi i at g?re nogle m?ngder barfodet eller minimalt polstret k?rer p? en rimelig regelm?ssig basis. Jeg ser disse k?rsler som tr?ningsformer, og jeg har lyst til at hj?lpe med at nulstille mit system og tvinge mig til at koncentrere mig lidt Nike Air VaporMax Hombre mere p? min bev?gelse. Bare-X 180 er en n?r-ideel sko til dette www.matthieugranier.frform?l. I mods?tning til mine k?reregler foretr?kker jeg i de fleste Nike Air Max 2017 Womens af min ikke-l?bende tid, at jeg har fladt sko, der har s? lidt pude som muligt. Jeg har v?ret nul-dr?be n?sten fuld tid uden at k?re i lang tid nu, og Bare-X 180 er et af mine bedste valg til fritidst?j - jeg har endda b?ret det til at arbejde ved et par gange (som i dag - at v?re professor har sine frynsegoder, og den ene er en tolerance for afslappet p?kl?dning). Hvad jeg elsker om Bare-X 180, og om de fleste Inov-8 sko for den sags skyld, er det, at det er en frills skoen, der tjener det Form?l meget godt. Inov-8 har gjort et fantastisk stykke arbejde for at undg? hele "pronation control" -modellen af ??fodt?jsproduktion, og i stedet laver en r?kke forskellige sko, der varierer i v?gt, sidste form, polstring, h?l-t? dr?be osv. Der er kombinationer, der passer www.artealjabiri.de til n?sten Hver pr?ference langs det minimale spektrum, og Bare-X Nike Air VaporMax Womens 180 fylder den ultraminimale, barfodet-stil niche.Weighing ind p? lidt over 7oz, 180'erne er lette, nul dr?be, og har nulpude ud over den ca. 4 mm tykke inders?l. Hvis du tager inders?len ud, er det eneste mellem din fod og jorden et 4 mm tykt stykke gummi. Uden inders?l er jorden f?lelsen s? lige s? god som du f?r med enhver sko, der er p? markedet. Det er godt, hvis du kan lide minimal materiale mellem dig og jorden, men ikke s? godt, hvis du planl?gger at l?be hvor som helst i n?rheden af ??klipper eller grus - du vil f?le hver sten! Den ?verste af 180 er et stofnet, der virker meget slidt, og pasformen er fantastisk. Sockless slitage er ikke noget problem. 180 er p? Inov-8s anatomiske sidste, s? det passer sn?vert gennem h?len og midtfoden og har en meget Nike Air Max TN Damen rummelig forfod. Der er ingen bue st?tte til at tale om ud over kr?llet Nike Air Max 2017 Femme p? inders?len op midt p? midten af ??midten - fjern den og skoen er flad internt. Fleksibiliteten er fremragende - dette er en sko, der kan rulles op i en bold. Der er virkelig ikke meget andet at sige om denne sko - den er designet til at v?re enkel og minimal, og den opn?r disse m?l perfekt. Hvis jeg har en klage, er det, at gummi yders?len bliver lidt glatt som den aldre, s? tr?kkraft er ikke stor, men s? er den ikke designet til at v?re en trailesko (og Inov-8 g?r nogle fantastiske trailersko - jeg er absolut elsker Trailroc 235). Hvis du leder efter en ultraminimal sko, kan du ikke g? galt med denne, jeg vil s?tte den ?verst p? min liste i kategorien, som kun rivaliseres af Merrell Barefoot Flux Glove. K?mpe tommelfingre op for Inov-8 Bare-X 180!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group