The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ik heb haar gang op blote voeten

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Wed Jan 02, 2019 6:57 am    Post subject: Ik heb haar gang op blote voeten Reply with quote

Als u op zoek bent naar informatie over het feit of u uw kinderen in een minimalistische hardloopschoen wilt www.amolan.es plaatsen (en mijn antwoord zou ja zijn, u zou het moeten overwegen, evenals heel veel blootsvoets), hoeft u niet verder te zoeken dan het probleem van september 2012. van Running Times Magazine.
In het nummer van RT schreven mijn goede vrienden Jay Dicharry (een fysiotherapeut) en Mark Cucuzzella (een huisarts) een veelzijdige gids voor minimalistisch hardlopen in verband met de kleintjes. Er zijn meerdere artikelen, een gids met waar te zoeken in kinderschoenen, beoordelingen van geselecteerde minimalistische Nike Dunk Sky High Femme kinderschoenen (ik zal binnenkort een aantal van mijn gedachten hierover delen - u kunt enkele van mijn topkeuzes vinden in de Zappos-advertentie rechts van mij zijbalk), en zelfs een samenvatting van een pilotstudie over de effecten van schoeisel op het looppatroon van kinderen. Ik raad iedereen aan om dit uit te proberen (volledige tekst van het artikel is online beschikbaar) Nike Air Max 95 Womens - hier is een fragment uit één Dicharry's openingsartikel over ontwikkeling van de kindervoet en hoe het zich verhoudt tot schoeisel: in wezen beoefenen we nog steeds de oude kunst van Chinese voetbinding. Kijk naar de voet van een pasgeboren baby en je zult merken dat het breedste deel van hun voet niet de bal van de voet is maar hun tenen. Kijk dan naar je voet. U zult waarschijnlijk merken dat deze voeten er niet hetzelfde uitzien. De smalle teenboxen Nike Air Vapormax Mujer in atletisch en modeschoeisel hebben de uitlijning van onze voeten veranderd, net zoals beugels ooit deden bij benen. We hebben geleerd dat een puntige schoen er normaal uitziet - zowel modieus als snel - en we zijn bereid om onze voetvorm te veranderen om deze look te accommoderen. Naast schoenen die de voet verbinden en van vorm veranderen, plaatsen we kinderen meestal schoenen die te stijf zijn om natuurlijke flexie Nike Air Max 90 Hombre mogelijk te maken. Typische hardloopschoenen worden geproduceerd voor een man met een gewicht van 150 plus ponden en een vrouw met een gewicht van 130 pond of meer. Veel van dezelfde materialen worden gebruikt bij de constructie van schoenen die bedoeld zijn voor kinderen die een fractie wegen. En de kleinere fysieke afmeting betekent dat al dat stiksel en die materi?le bevestigingspunten een veel stijvere schoen Adidas Sambarose Mens hebben dan de versies voor volwassenen. Kinderen hebben niet het fysieke gewicht om deze schoenen te buigen. Is dit een probleem? Ja. De voet is ontworpen om te bewegen. En die beweging helpt de spieren te versterken, die op hun beurt de veranderingen in onze natuurlijke afstemming be?nvloeden tijdens onze ontwikkeling. Ik heb het voorrecht gehad om te werken met een aantal hardlopers die zonder schoenen zijn opgegroeid en hun voeten anders hebben dan de onze. Als volwassenen vertrouwen deze hardlopers niet op stijve schoenen omdat ze sterke, stijve voeten hebben ontwikkeld. Jarenlange beweging op blote voeten hebben geresulteerd in robuuste spierbevestigingen om de voet te verankeren en te stabiliseren. De gemiddelde Westerse voet - volwassen geworden afhankelijk van schoenen - verbleekt in vergelijking. Ik bestelde mijn dochter Nike Court Lite Damskie een paar van de Merrells. Ze loopt en rent geweldig in hen. Ik heb echter gemerkt dat de achterkant van de schoen extreem stijf is. Ik denk dat als ik erover nadenk, je voet niet echt buigt van achter de bal van je voet terug naar de hiel. Maar ik kreeg te horen dat de ideale peuterschoen zo flexibel moet zijn dat je hem in een bal kunt rollen. Ik weet zeker dat als je ze op je zoon legt, het geen probleem is. Ik heb haar gang op blote voeten vergeleken met de merrelen versus de leren zolen, en ik zie niet veel Nike Air Max 97 Femme verschil. Persoonlijk heb ik HORRIBLE, inflexibele, zwakke voeten (ik werk eraan) en plantaire fasciitis, dus ik wil er alles aan doen om haar voeten te helpen zich goed en op een gezonde manier te ontwikkelen.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group