The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

ag bor i Washington State

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Fri Jan 04, 2019 9:18 am    Post subject: ag bor i Washington State Reply with quote

Snabb inl?gg f?r att varna dig f?r en fantastisk artikel av Bryron Powell av iRunFar. Bryon deltog i Outdoor Retailer Show och skrev Nike Air Presto Mujer upp sina tankar (med bilder!) P? ett brett spektrum av trailskor som ska sl?ppas under de n?rmaste m?naderna (och n?gra v?garskor - inklusive New Balance Minimus Hi-Rez). Dessutom Att lyfta fram en massa nya modeller (inklusive n?gra v?ldigt coola skor fr?n Pearl Izumi - se PI Trail N1-bild ovan av Bryon Powell), ber?r ocks? Bryon n?gra uppdateringar p? n?gra skor som jag har p?g?tt under de senaste sex m?naderna. Mest betydande bland dessa ?r en ny, snyggare yttersula p? Brooks Pure Grit (f?rhoppningsvis www.adeninavarra.es kommer att minska v?tmarkslipning) och en 1 mm minskning i sidol?ggets tjocklek p? New Balance MT110. Jag blir ofta fr?gad om New Balance MT110, och ja jag har k?rt i skon ett antal g?nger. Jag k?nner emellertid definitivt en ganska distinkt f?rtjockning av lateralsolen i mitt par, och det g?r att mina f?tter sl?r in?t och bara Adidas Deerupt Womens st?r i dem p? h?rd mark. Efter att ha utvecklat ett mildt fall av bakre tibial tendonit efter en 10 milsp?rk?rning i MT110-talet, lagrade jag dem och har inte k?rt i dem sedan. F?rhoppningsvis Adidas Superstar Heren kommer detta att fixa ett stort problem i vad som ?r en annars snygg sko. Nyligen rekommenderar jag starkt Bryon's trail shoe roundup - massor av bra saker som kommer f?r sp?rm?ngden! Som m?nga har jag tillbringat de senaste tv? veckorna bl?tl?ggning upp s? mycket av den olympiska t?ckningen som jag kan. Som n?gon som www.goulvenbazire.fr s?llan tittar p? tv (vi tappade kabel f?r flera ?r sedan och har inte tittat tillbaka!) Har den olympiska upplevelsen ?terk?nt mig med den "kommersiella pausen". Jag kunde leva utan de flesta reklamfilmer, men som en bloggare jag nu f?rst? n?dv?ndigheten av reklam f?r att hj?lpa till att betala r?kningarna och jag har faktiskt Nike Air Max 270 Femme haft en del av annonserna med olympiska idrottare. Kom ?ver en tweet i morse fr?n min kompis Tuck of the Yelling Stop blogg. Hans l?nk var en fin video fr?n Dr. Daniel Lieberman som www.matthieugranier.fr diskuterar 5 DO och DON'Ts of running form. Jag h?ller med n?stan alla, s?rskilt punkterna 1 och 5. N?r det g?ller fotstrejk tenderar jag att se lite p? vardera sidan av mittfoten f?r att vara bra s? l?nge det ?r begr?nsat till ingen ?verstrid (f?r mycket fokus p? fotstrejk kan vara problematisk och orsakar ofta att m?nniskor Nike Air Skylon 2 Femme medvetet ?verdriver form p? ett potentiellt negativt s?tt). Jag vet fr?n dina footstrike / sko test bloggar som du ibland k?r p? en l?pband inomhus. Jag bor i Washington State. ?ven om det ?r vackert denna ?rstid och jag kan springa ute tittar jag p? att f? en l?pband f?r h?sten / vintern / v?t v?rm?nader. Med mitt nuvarande arbetsschema, Nike Air Max 90 Womens barns fotbollstr?ning etc. etc. ?r det sv?rt att komma in i gymmet s? jag ska f? en l?pband till mitt hem och forts?tta springa n?r f?rkylningen och regnet kommer. Eventuella Nike Air Max Vision Mujer r?d om vilket m?rke och modell? Vad har du? Ocks? n?gra r?d om att uppr?tth?lla bra l?pform p? en l?pband kontra utomhus p? v?gen och sp?ret? N?gon nackdel att springa p? en l?pband f?r fitness?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group