The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

mm drop sko - det er ikke

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Wed Jan 23, 2019 9:33 am    Post subject: mm drop sko - det er ikke Reply with quote

Mine l?b i Adios har for det meste v?ret ganske sjove. Skoen er ret let (lidt over 8 oz i st?rrelse 10), Nike Epic React Flyknit Donne ekstremt fast, og det f?les meget lydh?r. Det er ogs? en temmelig stiv sko, der er mere velegnet til at k?re end brug som en daglig tr?ningssko, men jeg kan forst?, hvorfor dette er en valgfri sko til mange elite marathoner. Det er en sko lavet til hurtig l?b. Jeg kan endda se 9mm h?lforskellen som v?rende nyttig til offloading af kalvemusklerne lidt i et langt l?b, is?r for dem der ikke plejede at k?re i fladere sko. N?r det er sagt, vil jeg v?lge at v?lge mindre h?l end hvad Adios Nike Air Max 95 Womens tilbyder, is?r til tr?ning og ethvert race kortere end en maraton. Jeg brugte Adidas Hagio til en 5K for nogle uger siden, og det fungerede fint Hagio er i ?jeblikket min favorit racing flad) .Adios er dog ikke uden sine ulemper. Interi?ret er scratchy og ikke egnet til sokl?s l?b, som ikke er en deal breaker, men givet nogle af de store overdeler derude i Nike Air Max 2017 Femme dag finder jeg det overraskende, n?r en sko betaler tilsyneladende lidt opm?rksomhed p? indvendig f?lelse. Mit st?rre problem med Adios er, at toboxen er for konisk p? forsiden. Bredden er fint i min forfods bold, men fra det tidspunkt fremad skinner skoen til et meget tydeligt punkt, hvilket for?rsager betydelig t?skr?kning, is?r den lille t?. At g? op til en halv st?rrelse kan hj?lpe med dette, men jeg foretr?kker langt Hagio's forfodsform til Adios'en (jeg har lyst til Nike Air Max Axis Damen at Adios l?ber om en halv st?rrelse mindre end Hagio, som kan v?re en del af problemet) . Hvis der er en enkelt faktor, der ville holde Adios ud af min normale rotation, ville den tilspidsede toebox v?re den (lidt overraskende for mig, da jeg troede, at h?len ville v?re problemet). Adidas Adios 2 HeelOne ting, Nike Air Max 270 Donne som jeg kan lide om Adios h?l er, at den posterolaterale Nike Air Max 270 Femme h?l er skulptureret opad bare lidt (se billedet til venstre - regionen under den sorte del af mellems?len). Det vil sige, at den laterale del af h?len ikke hviler p? jorden, n?r skoen er placeret p? en flad overflade, og dette kan medvirke til at undg? for tidlig kontakt af h?len med jorden undervejs. M?ske det jeg har haft mest om Adios er simpelthen, at det som beskrevet ovenfor har hjulpet mig med at bekr?fte, at min l?bende form faktisk har ?ndret sig. Det faktum at jeg kan l?be i en sko som denne og ikke rive fra hinanden h?len som jeg plejede at v?re noget gl?deligt. Adidas Adios er ikke en sko, jeg vil anbefale til nogen, der leder efter god jordf?ling, og det er ikke en sko det vil g?re meget for at fremme form?ndring hos dem, der s?ger lidt hj?lp fra et mere minimalt Nike Air Max 95 Femme> par sko. N?r det er sagt, kan det v?re et godt f?rste skridt Adidas Ultra Boost Mens for nogen, der ?nsker at overg? langsomt nedad, hvis de kan klare den tilspidsede toebox. Det er ogs? et anst?ndigt valg som en racesko til folk der g?r alle deres miles i mere traditionelle 12mm drop sko - det er ikke s? stort en afvigelse fra, hvad de plejer at v?re som en lejlighed med en lavere differential. For minimalister er der ikke meget i denne sko, der vil appellere, men det er ikke rigtig m?lgruppen for en sko som denne. For mig opfylder adidas Hagio mine behov og passer mig bedre end Adios, s? dette er nok ikke en sko, der vil se en masse handlinger p? mine f?dder fremad. N?r det er sagt, er jeg glad for at jeg accepterede tilbuddet om at pr?ve denne ene ud.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group