The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

geschommelde zool van de Go Run deze

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Mon Jan 28, 2019 7:47 am    Post subject: geschommelde zool van de Go Run deze Reply with quote

Waar de Go Bionic opvalt in het huidige aanbod van zero drop schoenen, is de combinatie van flexibiliteit en demping. Dit is een van de meest flexibele schoenen die ik bezit, en de loopzoolklasse Resalyte-schuim in de zool voelt heel erg aan op het schuim in de zool van de Nike Free - dit is geen Nike Air Max 90 Mujer stevige schoen, maar het is ook niet zacht. Het deelt een eigenschap gevonden in het Vrij van het maken van zeer weinig geluid wanneer het de grond raakt. Ik heb altijd genoten van de stilte van het hardlopen in de Free 3.0 en ik krijg een soortgelijk gevoel als ik in de Go Bionic loop. De grote openingen in de zool maken het longitudinaal (van voor naar achter) flexibel, dwars (van links naar rechts) en torsie (d.w.z. je kunt de voorvoet gemakkelijk verdraaien ten opzichte van de achtervoet). Ik vind vooral de torsie-flexibiliteit leuk omdat het de rotatie van het hielgedeelte van de schoen loskoppelt van de brede voorvoet in een voorvoetaanval. Dit zorgt voor een zeer zacht gevoel tijdens het rennen, niet voor de schokkende Nike Air Vapormax Dames overgang die kan optreden in een voorvoetaanval in een Nike Air Max 97 Femme schoen met een stijvere zool. De pasvorm en het gevoel van de Go Bionic is fantastisch. Ik heb bijna al mijn mijlen in deze schoen zonder sokken gelopen, en bij een kleine blaar aan de binnenkant van de bal achter mijn grote teen, heb ik geen afschuurproblemen gehad - ze verplaatsen eigenlijk de naad die mijn blister als gevolg van mijn feedback, dus hopelijk zal dit worden behandeld in de productieversie. Zoals gezegd is de toebox vrij ruim, en ik heb gemerkt dat ze best comfortabel zijn bij gelegenheden dat ik ze de hele dag op het werk heb gedragen. Een eerste zorg die Nate en ik hadden is dat omdat de groeven in de zool alle Door de zool naar het voetbed (vandaar de enorme flexibiliteit), voel je de enige gaten met je voet Nike Air Max 1 Dames als je staat of in de schoenen loopt. We kwamen erachter dat dit geen probleem was als het eenmaal Nike Air Max 95 Dames in hen was uitgevoerd (met een voorvoet- of middenvoetaanval). We stelden echter voor dat ze een optionele, dunne, platte binnenzool bevatten die over een afgewerkt voetbed kan worden gestoken - zij kwamen overeen en de schoen kan nu met of zonder de binnenzool comfortabel worden gebruikt. De binnenzool voorkomt dat ik de gaten in de zool voel, dus gebruik ik het als ik de schoen op en om heb, maar ik haal hem er meestal uit voordat ik loop. Zonder de binnenzool weegt de Go Bionic ongeveer 6,5 gram.
Een zorg die sommige mensen Nike Air Max 270 Femme uitten toen ik een foto van de zool op Facebook plaatste, is dat er geen buitenzoolrubber onder de laterale voorvoet zit. Voor sommigen kan dit een punt van zorg zijn, maar ik heb geen abnormale slijtage op dit gebied opgemerkt. Maar dan heb ik ook niet de neiging om de laterale voorvoet van de Saucony Kinvara te verslijten, dus ik denk dat de neiging Adidas NMD Damskie om te dragen in dit gebied zeer individueel is. Ik heb hiernaar gevraagd en kreeg te horen dat ze geen versnelde slijtage aan de laterale voorvoet hadden waargenomen bij hun groep slijtagetesters. Dat gezegd hebbende, als je weet dat je de neiging hebt om dit gebied van schoenen te vernietigen, is dit misschien niet de beste keuze voor jou. Omdat ik niet genoeg kilometers op een enkel paar heb gezet om de duurzaamheid op lange termijn te beoordelen, kan ik daar geen commentaar op geven. Ik vraag me af hoe het blootgestelde voetbed langdurig in de hand zal blijven, maar tot nu toe geen problemen, en er is blijkbaar een laag cement aangebracht op de voet van het voetbed die duurzaamheid zou moeten helpen.Ik heb deze schoenen voornamelijk gebruikt voor relatief korte runs (max. zeven mijl - geen marathontraining gedaan), evenals voor een paar speed workouts. Ik heb tot nu toe alle positieve ervaringen gehad en ik denk dat Nike Air Max 270 Mujer ze het prima zouden doen op langere runs. Dat gezegd hebbende, heeft Nate een lange weg afgelegd in deze (30+ mijl), dus je kunt zijn recensie bekijken voor commentaar op hun prestaties op lange termijn. Alles bij elkaar heeft Skechers een aantal zeer positieve vorderingen gemaakt met deze schoen, en ik vermoed dat degenen die problemen hadden met de geschommelde zool van de Go Run deze schoen als een grote verbetering zullen zien. Sommige mensen zullen het moeilijk vinden om een ??schoen met de Skechers-naam erop te dragen, en het kan even duren voordat Skechers de bagage die samen met zijn merknaam komt, overwint, maar ik heb een zeer positieve ervaring met het ontwerpteam voor de "Go" -lijn - ze zijn erg ontvankelijk voor feedback en willen echt een betere schoen maken. Om eerlijk te zijn, heeft het team van Skechers een niveau van toegang tot het ontwerpproces toegestaan ??dat geen ander schoenenbedrijf mij heeft geboden, en ik kan niet genoeg zeggen over hoe onder de indruk ik ben met de groep die deze schoen ontwerpt. Nike Air Max 95 Mujer Ik raad Go Bionic ten zeerste aan en ben van plan het regelmatig zelf te blijven gebruiken.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group