The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

de week voor de blessure

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Wed Mar 27, 2019 4:37 am    Post subject: de week voor de blessure Reply with quote

De flexor hallucis brevis (FHB) spier waarnaar Jay verwijst, is een intrinsieke voetspier (wat inhoudt dat hij uit de voet stamt) die de grote teen naar beneden buigt (zie rode spier in foto links - afbeelding via Wikipedia en Gray's anatomie). Het hecht aan twee kleine botten, sesamo?den genaamd, en blijft zich vervolgens hechten aan de basis van de proximale kootje van de grote teen (eenvoudig geplaatst, hecht het aan de basis Nike Air Max 90 Femme van de grote teen en helpt het tijdens de stand in de grond te drijven). De flexor hallucis longus (FHL), aan de andere kant, is een extrinsieke voetspier (wat betekent dat deze van buiten de voet ontstaat) die zich vasthecht aan de fibula in het onderbeen en op het bot inbrengt aan het uiteinde van de grote teen. Dientengevolge, krullen de FHL de grote teen terwijl deze wordt gebogen. Gaf Jay's gedachten over het belang van de FHB voor stabiliteit tijdens standfase van hardlopen,Nike Air Vapormax Femme mijn hypothese zou zijn dat deze spier gedeeltelijk verantwoordelijk is voor mijn ontwikkelende blaren op deze specifieke locatie . Samentrekking van de FHB houdt de grote teen in een zeer stabiele positie tegen de grond tijdens de stand door Nike Air Max 97 Womens de basis van de grote teen naar beneden te duwen, en naarmate ik eraf schiet, vermoed ik dat de FHL de grote teen een beetje naar achteren trekt, waardoor wrijving ontstaat naar de blaar. Mijn gok zou zijn dat als de FHL hier de enige rol speelde (bijvoorbeeld als mijn FHB zwak was), mijn blaarvorming dan verder naar voren op mijn grote teen zou liggen, zoals ik heb gezien in andere online geposte afbeeldingen, maar gewoon raadt wild hierin (en alsjeblieft, wijs op de fout van mijn manieren als ik er helemaal niet op ben!). Ik ben niet van plan Botox te injecteren om mijn flexor hallucis brevis te verlammen, maar het zou Nike Free Run 2.0 Mujer gaaf zijn om te zien wat er zou gebeuren! Kort gezegd, ik denk dat dit me vertelt dat mijn grote teen precies doet wat hij zou moeten doen terwijl ik loop (dat wil Nike Air Max 90 Femme Rosezeggen, stabiliseren tijdens stand), en dat mijn huid op die plek gewoon wat harder moet worden. Overigens kan ik de zachtheid onder deze plek voelen tijdens het balanceren op een been, maar het verlicht als ik mijn grote teen probeer te krullen terwijl ik hem plat op de grond houd. Dit alles doet me vermoeden dat de gecombineerde rol van de FHB en de FHL hier de druk veroorzaakt die de grondwrijving Nike Internationalist Femme veroorzaakt www.melanieo.fr die nodig is om blaarvorming onder mijn teen te veroorzaken (de ontvoerder hallucis kan ook betrokken zijn, maar laten we dit eenvoudig houden voor nu ... ). Hoe dan ook, de boodschap om mee naar huis te nemen is om niet te vergeten dat je spieren in je voeten hebt en dat ze belangrijke taken kunnen uitvoeren als je rent. Koppel dit aan schoenge?nduceerde misvormingen zoals sommige gevallen van hallux valgus (naar binnen buigen van de grote teen), en voeten / tenen aangepast om op stijve schoenzolen te zitten, en je kunt zien hoe het kan duren om wat aan te passen aan iets minder (of niets ) underfoot.Ik liep in mijn Road-X 233's. Ik heb ze nu vier maanden, maar terwijl ik de meeste van mijn pistes en trails gebruik, gebruik ik meestal mijn trailschoenen (Roclite 295's). De hielmeter is niet meer merkbaar in Road-X vs Roclite. Ik Nike Air Max 90 Femme had geen Achilles-problemen bij het dragen van schoenen en geen hints van problemen met de Road-X's, het voelde altijd als slippers voor me. De hieldaling is een paar mill minder in de Road-X, maar dan heb ik ook doe zo nu en dan runs in mijn plimsoles (zero drop) en goedkope paar walking sandles (4 mm drop) en barefoot (zero drop Wink, en ik ben het grootste deel van de dag op blote voeten, dus ik zou niet hebben hoewel de hieldaling had moeten zijn een probleem. Ik heb geleerd om mijn planterflexie aan te passen bij het landen volgens mijn footware, dus ik denk niet dat mijn landing te veel verandert met de footware. De hoek van het enkelgewricht zal een beetje anders zijn van midden tot laat, hoewel met de verschillende hellingshoek, dus ik denk dat dit misschien de bot / Achilles kruising een beetje meer zal benadrukken. Toen ik op de vlucht was, waren mijn kuiten een beetje Nike Air Max 270 Femme Blanche krap, maar niet veel anders dan ik ook gewend ben. Ik had in de week voor de blessure behoorlijk veel gedaan op een fell race en heel wat heuvel / off trail training ervoor gehad, dus het risico op een blessure door overbelasting zou hoger zijn geweest. De rest van mijn lichaam leek echter te harden in reactie op de training en race. Zelf blesseren op een goedaardige trail run was nogal een verrassing na al het misbruik dat ik mijn lichaam had doorboord en uiterlijk leek te hanteren. Ik wou dat ik kon vaststellen wat de oorzaak was van de werkelijke blessure, al was het maar om te weten hoe ik de waarschuwingsborden en spoediger terug. Misschien was het gewoon een geval van algemeen overmatig gebruik - met mijn kuiten sterker en veerkrachtiger in staat om de Achilles meer belasten., Maar de lagere bloedstroom naar de Achilles hield het gewoon niet bij met de aanpassingen in de Nike Air Max 97 Femme rest van mijn lichaam.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group