The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

gedachten waren vergelijkbaar

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Fri Dec 28, 2018 6:18 am    Post subject: gedachten waren vergelijkbaar Reply with quote

De zool van de Grid Type A5 is opnieuw schitterend in zijn eenvoud. Met een stapelhoogte van 16 mm hak: 12 mm voorvoet loopt de schoen dicht bij de grond, en bij een val van 4 mm spijkert het mijn sweet spot voor een race- of afstandsschoen. De buitenzool is substantieel voor een flat, met rubberen coating de randen van de hiel en grip rubberen noppen puntjes op de middenvoet en de voorvoet. Na meer dan 70 km heeft de mijne vrij goed standgehouden - alle noppen zijn nog steeds aanwezig en er is zeer weinig slijtage aan een van hen. Een ander kenmerk van de zool zijn de drainagegaten die zich aan weerszijden van de middellijn uitstrekken - deze stellen de A5 in staat om ongelooflijk water te werpen, maar vangen kiezels (hoewel ik ze niet kan voelen wanneer ik ze vasthoud, zodat het niet gaat stoorde me helemaal). Een Nike Air VaporMax Femme van de dingen die ik echt leuk vind aan de zool van de Grid Type A5 is dat het, omdat het een lage stapelhoogte heeft, flexibel is zowel in lengterichting als torsie (draaien). Goede torsie-flexibiliteit is een van de functies geworden waar ik naar op zoek ben in een schoen, en de meeste traditionele schoenen met een grote dikke zool laten dit simpelweg niet toe. Torsie-flexibiliteit lijkt te voorkomen dat schoenen te slap worden.
Eindelijk, de A5 weegt in 5.8oz in maat 9 volgens Running Warehouse (ik wou de mijne wegen, maar ze zijn doorweekt na het eerder rennen van 14 mijl). Het is dus zwaarder dan de Mizuno Universe en de New Balance RC5000, vergelijkbaar met de adidas Hagio (de Universe, RC5000 en Hagio zijn mijn andere drie toprack-flatplectra samen Nike Air Max 90 Damskie met de Grid Type A5), maar een paar ounce lichter dan een transitionele Adidas Eqt Support Adv Homme schoen zoals de Kinvara.
Dus dat is eigenlijk alles wat ik te zeggen heb over de Grid Type A5. Ik kan geen betere aanbeveling doen dan te zeggen dat ik elke kilometer heb liefgehad die ik erin heb gelopen en enkele van de beste trainingsritten die ik in jaren heb gehad met deze schoenen op mijn voeten heb ingeleverd. Het was een gemakkelijke keuze om ze als mijn raceschoen voor de herfst te kiezen! Om eerlijk te zijn, dit is wat een hardloopschoen moet zijn - geen franjes, gewoon een eenvoudig bovenwerk en slechts zoveel kussen als nodig is voor mij, en wat een behoorlijke duurzaamheid lijkt. En het beste van alles is dat de schoenen redelijk geprijsd zijn. Ik zal nooit teruggaan naar overdreven gestructureerde en zachte schoenen, ongeacht mijn lengte. Ik Nike Air Max 90 Femme Rose ben al bijna 2 jaar kniepijnvrij sinds ik je site heb gevonden. Ik merk dat Adidas Deerupt Damskie wanneer ik in mijn Brooks Flow ren, mijn vorm een ??beetje verandert Als ik niet oplette. Ik sta rechtop en passeer meer, omdat ze voldoende kussen hebben. Ik val terug op het laten doen van de schoen meer van de schokabsorptie. Wanneer ik mijn Kinvara's en nu A5's draag, laat ik mijn houding zakken en verkort ik mijn pas een beetje en laat ik de benen de trap opnemen en kan ik daardoor langer en sneller gaan. Als ik te lang en overdreven in deze schoenen sta, betalen mijn benen de prijs. De rest van dit jaar zal ik werken aan het behouden van de vorm, ongeacht de schoen. Geweldige site Pete! Ik raad het aan om ooit een hardloper te ontmoeten. Ik lach bijna met het lezen van sommige van je reviews omdat we dezelfde exacte mening over schoenen delen. Mijn Nike Air Vapormax Womens kast is gevuld met Saucony's omdat ze perfect bij me passen. Geen enkel www.goulvenbazire.fr ander schoenenmerk voelt zo goed aan. Ik plaats momenteel veel kilometers op mijn A4's. Het punt is, toen ik ze voor het eerst kocht, haatte ik ze. Mijn gedachten waren vergelijkbaar met die van u; ze veroorzaakten veel pijn in mijn onderbenen en mijn voeten voelden aan alsof ze veel te hard aan de gegeven inspanning werkten. Ik legde ze bijna een jaar weg en besloot toen om ze nog een keer te proberen. Ik reken op het feit dat ik nu een veel effici?ntere renner ben, maar ik geniet momenteel van elke kilometer erin. Als experiment zou ik zeggen dat de A4's snel kunnen rennen en kijken of je gedachten zijn veranderd. PS - Ik ga de A5's zeker kopen als mijn A4's versleten zijn (wat er op dit moment niet zal uitzien - ongeveer 200 kilometer erop en minimale Nike Air Max 90 Womens slijtage).
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group