The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

presenterar med plantar fascii

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Wed Jan 09, 2019 6:17 am    Post subject: presenterar med plantar fascii Reply with quote

Mizuno har l?nge haft en Nike Air Max 90 Femme sko som verkligen tr?ffar min s?ta plats: Mizuno Wave Universe. Jag har provat b?de Ronin och Musha, och ?ven om de ?r soliga skor, var det inte heller en bra match f?r mig.
Jag har l?nge t?nkt att Mizuno hade ett stort gap i sina erbjudanden mellan universet och Ronin / Musha Adidas ZX 750 Femmel?tta tr?nings-combo. Denna lucka kommer snart att fyllas av Mizuno Wave Ekiden. Jag antydde p? den h?r skon i mitt inl?gg om Mizunos kommande noll droppskor och det ser ut som att det kommer att anl?nda h?r i USA i januari 2013. Enligt Running Warehoue-bloggen har Ekiden en 6 mm h?ftfodral och Nike Air Zoom Spiridon Femme v?ger p? bara 4,6 oz (s?len ?r mycket p?minnande om universums). MSRP ?r $ 115,00, vilket ?r lite p? h?gsidan enligt min ?sikt - vi m?ste v?nta och se vilken h?llbarhet som ser ut. Om det finns en sak jag har l?rt mig under de senaste ?ren ?r det att b?de forskning och Nike Air Max 90 Femme individuell erfarenhet (ja anekdotiska bevis!) kan vara lika v?rdefulla informationsk?llor n?r man f?rs?ker fatta beslut om vilken typ av sko som ska ha p? sig, om du inte vill ?ndra din l?pform, vilka tr?ningsmetoder som ska anv?ndas etc. I sj?lva verket har jag skrivit om ?mnet Nike Air Max 270 Damen ett antal g?nger, b?de p? den h?r bloggen och i min bok. Jag ville ta en stund att peka p? ett bra inl?gg av fysioterapeuten Tom Goom med titeln "Forskning ?r inte allt ..." Som jag ser Tom v?rde i vetenskaplig forskning, men inser ocks? att forskarstudier ofta kan ha stora begr?nsningar,Nike Air Max 95 Damskie varav en ?r att de ofta gynnar gruppmedlemmarsvar ?ver enskilda svar. Tom inser att om en viss behandlingsmetod (t.ex. isbildning) st?ndigt visar f?rdelaktiga resultat f?r vissa delm?ngder av sina patienter, kommer han inte att ?verge det helt enkelt f?r att forskningsresultat Nike Air Max 2017 Donne ?r oavsiktliga. H?r ?r ett utdrag d?r Tom delar en del av hans synvinkel om ?mnet: "Forskning ?r en del av v?r resonemangsprocess, inte hela den. Erfarenhet och individuella omst?ndigheter utg?r en stor del av v?r beslutsprocess. S? isen kanske inte har bra forskning men jag Nike Air Max Axis Damen har sett det fungera f?r hundratals m?nniskor s? jag kommer forts?tta att rekommendera det. Uppv?rmning kan inte ha konkreta bevis f?r att det minskar risken f?r skada men jag k?nner mig mycket bekv?mare att springa om jag har v?rmt upp ordentligt s? jag forts?tter att g?ra det. Nike Air VaporMax Femme Litteraturen p? l?parskor kan vara ofullst?ndig men n?r en patient presenterar med plantar fasciit och inte ens kan g? barfota, kommer jag inte att ber?tta f?r dem att k?ra barfota! "P? samma s?tt var det ingen chans att jag skulle sluta n?gon av l?pare p? mil 50 i VT100 ultra i Adidas ZX 750 Mens helgen (jag crewed en v?n) och ber?tta f?r dem att Hoka One One-skor de hade p? sig kan vara en d?lig idé eftersom det inte finns n?gra vetenskapliga bevis som visar att de ger n?gon f?rdel i en ultra! Om n?got, l?mnade jag loppet v?ldigt nyfiken p? att ?ntligen ge de ultraljudda skorna ett f?rs?k sj?lv, givet hur m?nga av de snabbare l?parena hade dem p? (och ja jag har video!). Dessa m?nniskor har gjort l?jliga m?ngder k?rstr?ckor, f?rmodligen i olika skor, och de vet vad som b?st fungerar f?r sina kroppar under olika omst?ndigheter.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group