The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

met scheenboutjes tot het punt dat een

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Tue Mar 19, 2019 6:40 am    Post subject: met scheenboutjes tot het punt dat een Reply with quote

Als onderdeel van mijn wervelende reis naar New York City woonde ik op zondagochtend de NYC Barefoot Run bij. In plaats van met de andere hardlopers aan de race te beginnen, koos ik ervoor om ongeveer een kwart mijl van de startlijn te beginnen met mijn vertrouwde, supersnelle videocamera op sleeptouw. Heeft het voor elkaar gekregen alle lopers te filmen toen ze langskwamen en geweldige beelden te hebben. Veel interessante observaties zouden hiervan moeten komen. Hoe dan ook, mijn boodschappen voor de dag: alleen omdat je je schoenen uittrekt en op blote voeten loopt, betekent niet noodzakelijk dat je formuliervoetstaking (Nike Air Max Classic BW bijgewerkt: het formulier kan op andere manieren zijn gewijzigd, zoals de mate van overhalen of hoek van de hielstrike) zal veranderen per direct. Misschien past het zich misschien nooit aan zonder bewuste inspanning. Ik heb een ander paar voor elke dag van de week. Ik heb ook een paar waarmee ik race. Mijn formulier wordt aangepast aan elk paar. Het paar waarmee ik race (Brooks Green Silence) stelt me ??in staat om te rennen op elke manier die ik wil, afhankelijk van snelheid, helling en vermoeidheid. Adidas Altune hieluitslag, Adidas Rocket voorvoet meestal, hiel gaat bergafwaarts. Puma Street-voorvoet, zelfs bergafwaarts, Mizuno Wave Rider 13 hielcontact, Asics Hyper speed 4 voorvoet heuvelopwaarts, vlak op de vlakte, en hiel naar beneden, Pearl-streak voorvoet bij hardlopen, plat medium en hiel traag, Saucony Peregrine is Nike Air Max 270 Mujer als de Brooks Groene stilte behalve dat ik ze voornamelijk gebruik van de weg. Ik denk dat mijn schoenen Nike Air Presto Mujer domineren hoe ik ren. Ik heb van sommige mensen gehoord dat ze voorvoet slaan, ongeacht de schoen. Zoals je hebt laten zien, is het duidelijk dat sommige mensen met de hiel slaan, ongeacht wat ze niet dragen. Zelfs als ik op blote voeten loop, wordt het type landing dat ik heb bepaald door wat ik aan het landen ben. Ik kan je vertellen dat waar ze op landen vrij ruwe bestrating is. Het enige echt gladde deel ligt dicht bij de startlijn. Ik ben ook verbijsterd door de blote voeten hiel spiker - niet zozeer de vff-man, want ik zie dat de hele tijd. Hoe snel ze zouden gaan, heeft echter invloed op mijn mening, want als ze met een goede clip reizen, kunnen ze hun hak licht naar beneden drukken voordat ze hun volledige gewicht op www.johanweststeijn.nl hun volle voet zetten. Toch sla ik alleen met de hak op als ik moe ben of als de grond heel zacht is Nike Air Max 2017 Femmezoals gras. Ik denk dat The Gait Guys misschien zeggen dat het probleem niet de voet is, maar dat de problemen de heup en de knie zijn - zelfs voor het kostuum dat de voorvoet draagt. De hoek gemeten aan de achterkant van de knie is te groot en de hoek gemeten aan de heup flex - of is te groot - is wat ik krijg van hun instructies en het heeft voor mij gewerkt. Toen ik eenmaal lager was, kon ik eigenlijk een beetje leunen. Voordat ik rechtop stond als de kostuum-kerel als ik in de ren zou leunen, kreeg ik blaren. Nu ben ik sneller, soepeler, lichter. Ik stuiter niet enz enz.
Ik ga een video voor Patton doen in blote voeten en in mijn Merrells en ik zal het ook naar jou sturen. Ik zou ge?nteresseerd zijn in je feedback. Ik denk dat Nike Air Max TN Femme het veel te maken heeft met wat we opgroeien als ons lichaam zich ontwikkelt. Ik had nog nooit een Nike Air Vapormax Womens paar loopschoenen gehad die opgroeiden, ik deed mijn hele leven blootsvoets zonder een gedachte, zoals ik denk dat veel kinderen hier beneden in Nieuw-Zeeland deden in de jaren '70. Ik kocht mijn eerste paar hardloopschoenen om 25 jr en had alleen maar moeite met scheenboutjes tot het punt dat een goedbedoelde podotherapeut me een paar orthesen maakte om in mijn toch al zwaar gesteunde Asics te glippen. Dit diende alleen om alles 10 keer slechter te maken. Na stomp volhardend op en van nog eens 10 jaar, zag ik het licht opnieuw na het lezen van Chi Running 4 jaar geleden en was ik meteen terug naar de voorvleugel in mijn nog steeds stevige schoenen. Het kwam vanzelf, ik denk dat, zoals Chris McD zegt, ik ben geboren om het te doen www.amolan.es en het voelde zeker zo! Ik heb nooit achterom gekeken en kan nu alleen maar minimalistische Adidas ZX 700 Femme schoenen dragen. Ik veronderstel dat er een les is voor alle ouders, laat je kinderen kinderen zijn en ren zoals ze zijn geboren, op blote voeten, tenminste tot hun botten en het bewegingsapparaat zijn gerijpt.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group