The official board of the Undying Italia community
 
Portal HomePortal Home FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

kunde jag definitivt k

 
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Labi1995
Howler
Howler


Joined: 11 Jul 2018
Posts: 114

PostPosted: Wed Mar 20, 2019 8:18 am    Post subject: kunde jag definitivt k Reply with quote

Sj?len ?r definitivt olik vad jag tidigare har p? sig. Endast sko jag n?gonsin har satt p? d?r jag kan rocka bak?t Nike Air Max 90 Essential Womens fr?n h?len, och det k?nns lite besv?rligt att g? i dem. B?sta analogi jag kan komma med skulle vara att ta framkropparna p? ett par Newtons och klibba dem under mittfoten. Jag m?ste h?lla av dom tills jag k?r i dem, men definitivt en annan k?nsla. I allm?nhet ska jag erk?nna att min uppfattning om en mittfotstrejk skiljer sig n?got fr?n det som fr?mjades av rocker-konceptet. Jag Nike Air Max TN Femmedefinierar en mittfotstrejk som samtidig kontakt med h?len och dynan under den femte metatarsalen. Om du tittar p? en trycksp?rning f?r en mittfodstrejk, b?rjar det r?tt om var du har midfootp?sarna p? din sko, men jag tror att det beror p? att dessa tracingar medeltar ut trycket f?rdelat samtidigt vid h?len och under femte metoden. Som s?dan ?r jag lite skeptisk till att bygga upp en sko under mittfoten eftersom det inte ?r s? mycket att det h?r ?r den Nike Air VaporMax Womens plats som du vill kontakta, men att det ?r mittpunkten mellan de faktiska kontaktpunkterna under h?len och framfoten. Jag tycker att frasen "midfootstrejk" ?r faktiskt lite av en missn?je, och att "fullfod" kan vara en b?ttre beskrivare av landning l?ngs hela den laterala marginalen samtidigt.
S? om jag skulle skapa en "midfoot strike shoe" skulle mitt tillv?gag?ngss?tt vara m?jligt att s?tta pods som du har under sidof?tterna och under sidot h?len eller kanske www.garanterra.de kontinuerligt under hela sidokanten av skon. Med bockarna under mitten s?tter trycket upp under h?lens framsida, baksidan av b?gen, och inte s?ker p? hur det kommer att k?nna n?r jag g?r i dem (jag ska h?lla ett ?ppet sinne). Jag tenderar att tro att vi borde uppmuntra form som den adopterade n?r barfota eller n?got n?ra det, och k?nslan av att rulla bak?t p? h?len simulerar Nike Air Max 95 Womens inte hur det ?r att vara barfota. Med det att jag har kollat ??in det, misst?nker jag att det kommer vara sv?rt att h?fta i detta sko, vilket uppn?r det m?let, men jag undrar ocks? hur bra det kommer att l?ta h?len komma ner efter att den f?rsta kontakten har gjorts ytterligare fram?t. Den h?r skoen k?nns verkligen som ett kors mellan Nike Free Run och Saucony Hattori med en rockered botten . Om du tog den ?vre delen av din sko (en av de finaste jag har anv?nt)Nike Air Presto Femme , l?gg den p? en noll droppe sula (eller till och med en 2-3mm droppe) som den f?r Hattori, och s?tt pods f?r h?llbarhet under lateral skottets marginal, skulle du ha en riktig vinnare som jag tror skulle f? ett starkt f?lje. Och om du gjorde samma sko i barnets storlekar, skulle jag personligen vara glad! Den sista meningen i min e-post var en av mina sekund?ra sk?l till att Nike Air Max 1 Mujer f?lja denna recension - Skechers ?r en stor tillverkare av barnskor och eftersom innovation i barnskor verkar ligga l?ngt bakom vuxna skor, kanske de kan g?ra n?gra positiva f?r?ndringar p? detta omr?de. Kurt och jag har emellertid bytt ut flera extra e-postmeddelanden om skoens utformning, men jag var helt uppriktigt att inte f?rutse det Jag skulle vilja springa i dem. Min f?rsta k?rning i skorna var en sju miler - i sj?lva verket var det k?ra fr?n vilket Adidas NMD Mujer jag fick alla data i min senaste kadens vs stridl?ngdspost. N?r jag sprang ner p? min gata kunde jag definitivt k?nna den f?rtjockade mittfoten med varje steg, och jag var orolig att det skulle kunna irritera min plantar fascia. Vissa - vanligtvis polstret - skor kan utl?sa mild plantar fasciit i mina f?tter, vilket jag tror kan vara relaterat till det faktum att jag st?ndigt Nike Air Max TN Womens kastar v?ldigt olika typer av skor p? dem (en negativ aspekt av att vara en skorecensent!). Men n?r jag fortsatte k?rningen minskade k?nslan till den punkt d?r jag inte l?ngre m?rkte det. Jag sprang en rad olika steg, fr?n 10:00 / mil hela v?gen till under 5: 00 / mil f?r lite, och skorna k?nde sig f?rv?nansv?rt bra - jag blev verkligen f?rv?nad.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Undying Italia - Portal Home -> Undying Past - The game and released mods All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Send a letter to Webmaster



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group